sobota 25. května 2013

Čokoládový cheescake

Táák trochu z nezdravějšího soudku. Ikdyž otázka co kdo z vás pokládá za nezdravější. Spíše bych asi měla říct nedietního protože jsou v tom samé dobré věci, takže to být nezdravé ani nemůže :P
Jen ti z vás, kdo se snažíte zhubnout, si dejte jen malinký kousek :)


Je to recept hodně jednoduchý, neni třeba nějakých složitostí a byl poměrně rychle hotov :) Takže dobrá zpráva že ;)



Tohle je fáze po upečení, hned po vyndání z trouby :) Sice se chvilkama tenhle "mazlík" v troubě trochu jakoby nafukoval ale naštestí po vyndání to splasklo... Já ho dělala do formy o průměru 26 cm ale jak na to tak koukám, tak by bylo možná lepší do menší aby byl vyšší :) ale jak chcete.

Ingredience

  • 250g kakaových sušenek - já jsem koupila Bebe sušenky takže z toho nakonec bylo 260g když jsem vzala dvě balení
  • 100g másla - vzhledem k tomu že jsem měla o trochu víc sušenek tak jsem ho dala malinko víc
  • 500g tvarohu - použila jsem tučný ... když už tak už :D
  • 250g zakysané smetany
  • 200g hořké čokolády
  • 3 vejce
  • 2 lžíce moučkového cukru
   + na omáčku k podávání :200g mražených malin (jestli nevíte kde sehnat, prodávájí je například v Lidlu)
     a 2 lžíce moučkového cukru + plátek želatiny ( nemusí být - slouží jen, aby to udělalo hustější hmotu)

Postup
Sušenky si rozdrďte najemno - dobrá varianta si je dát do pytlíku a rozmlátit paličkou na maso. Vsypte si tuhle směs do misky a k tomu přidejte rozpuštěné máslo a spojte dohromady a to pak vymačkejte do formy. Dobré je si dospod dát pečící papír aby se vám to nepřipálilo a šlo s tím potom hezky pracovat.
Potom se vrhneme na druhou část. Mezitím už si můžete dát rozehřát troubu na 160° a stihnete to tak akorát připravit. Rozpustěte si čokoládu - nejlepší je to podle mě ve vodní lázni :) Samozřejmě se to dá i v mikrovlnce ale tam je možnost, že se vám spálí. Do velké mísy si dejte tvaroh,zakysanou smetanu,cukr a vajíčka a promíchejte. Potom vmíchejte tekutou čokoládu aby se vám to spojilo v jednolitou barevnou hmotu :) Tuhle hmotu nalejte na vymačkaný základ ze sušenek. A můžete to šupnout do trouby :)
Peče se to přibližně hodinku a nelekejte se že se vám to bude trochu nadouvat - po vyndání to splaskne :)


To je všechno, je to opravdu jednoduchý... :) Já jsem ho pekla pro babičku k narozeninám, které má zítra, takže ještě nevím jak chutná :)


Žádné komentáře:

Okomentovat