sobota 25. května 2013

Tvarohový dezert Oreo

Znáte ty sušenky..."otoč, olízni a omlékuj! " :) tak přesně s těma je spojený dnešní recept...samozřejmě si můžete tam dát jakékoliv jiné, třeba Disco a podobné...ale Oreo je prostě Oreo :D
Tenhle dezert je vpodstatě akorát tvaroh a sušenky...takže zase žádné složitosti :) ale neni to přece o tom, být půl dne v kuchyni ale jde o to aby to bylo dobrý ne :P


Ingredience
  • 1 kg tvarohu - já jsem použila ten ve vaničce a to polotučný
  • sušenky Oreo - na celý plech je jich potřeba hodně - asi 6 nebo 7 těch balení po 6
  • 100g cukr moučka
  • 1 kelímek bílého jogurtu - mě hodně vyhovuje Klasik od Olmy
  • 2 vejce
  • 1 sáček vanilkového cukru
  • 4 lžíce bramborového škrobu - třeba Solamyl 
Postup
Na dno plechu si dejte pečíčí papír a na to vyskládejte vedle sebe sušenky. Mě jich ještě pár zbylo, tak jsem si zbytek nechala, že to nakonec posypu nahoru až po upečení :)
Potom všechny ostatní ingredience smíchejte dohromady a nalejte na sušenky a rozetřete aby to bylo všude rovnoměrně. A dejte péct na půl hodiny na 160°C. 
A máte hotovo :)

Dobrou chuť mlsouni ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat