sobota 22. června 2013

Gigli s Lučinou a salátem

Tak se konečně zase ozývám po delší době....ta škola mě opravdu níčí! :D ... Dnes jsem si k obědu připravila tenhle skvělý, letní salát.

 A musím se přiznat že sem se do těchto těstovin naprosto zamilovala. Objevila jsem je včera při nákupu v Albertu a jsou naprosto skvělé... jsou to "Gigli se sušenými rajčaty" a opravdu mají trochu jinou chuť..neni to jen nějaké barvivo, jak si někdo může myslet. Nejsou ani moc dražší, koupila jsem je za 39 Kč za 500g takže opravdu nic tragického :)



A co se týče ostatního, tak je to normální salát z ředkviček, ledového salátu a okurky (začala jsem ale poslední dobou kupovat okurky polní, protože mě ty hadovky vůbec nechtunají...samá voda a to opravdu neni nic k pochutnání). Vylepšila jsem to Lučinou do sálatu, která je trochu do slana, takže připomíná chutí trochu balkánský sýr...ale je v salátech opravdu moc dobrá a tak nějak to celé jídlo zpestří. 


Ingredience
  • těstoviny Gigli 50g = 764 KJ
  • Lučina salátová 25g = 215 KJ
  • ředkvičky 100g = 73 KJ
  • okurka 100g = 67 KJ
  • ledový salát 100g = 53 KJ
   = 1172 KJ

Postup
Těstoviny uvaříme podle návodu, což je nějakých 8-10 minut. Je dobré si je trochu více osolit, přece jenom je dáváte do salátu který je skoro bez chuti. Zeleninu a Lučinu nakrájíme a vše smícháme. Můžete si to nakonec ochutit nějakým kořením do salátu ale já se musim přiznat, že takhle mi to hrozně chutnalo, aniž bych tam přidávala nějaké koření navíc. 

Takže vám přeju dobrou chuť... Co může být lepšího než v parném letním dnu si dát osvěžující salát :)



Žádné komentáře:

Okomentovat